MENITI SENJA....

aku hanya hamba,menanti alam yang gelita,namun bagilah peluang untukku bersuara.

Monday, February 9, 2009

Terkini dari Perak : Bertuah yob ada dua bapa.

Pertama kali dalam sejarah negara, satu negeri mempunyai dua MB dalam satu masa.
Hebat!!
Gila!!
Tak larat saya nak taip apa lagi yg keluar dari mulut ni.
Saya bukan nak bawa perkhabaran terbaru dari Perak tapi cuba merungkai apa yang tersimpan di benak pemikiran dan dan hati pembaca sekelian.

Apa komen anda tentang peristiwa yang berlaku di Perak?

Mungkin setuju..

Mungkin juga tak..

Atau tak kisah..

Tak pun tak tahu apa-apa..

Atau banyak lagi pandangan dan komen anda.

Mengapa??

Labels:

4 Comments:

Blogger fateamah mohdsalleh said...

gila! puak2 ni lah plg zalim! maen rasyuah per yg dpt..??dosa besa!
sultan pom supo lembu dicucuk idung!
xpade ng tuo!aku meme sakit ati arrr..
mana keadilan??????

February 9, 2009 at 7:17 PM  
Blogger nur said...

salam...
xtaula nk pilih yg mne satu..yg pastinye sgt sedih dgn ape yg brlaku..sesama Islam bergaduh2..rasuah dan tikam-menikam sesama sendiri..
org2 kafir tepuk tgn je agaknye..menunggu masa kehancuran Melayu n ISlam yg semakin kucar kacir di Malysia ni..


:(

February 9, 2009 at 8:45 PM  
Blogger demartyr said...

raja yang zalim patut di sanggah..
Biar Hang Jebat kembali semula..

February 10, 2009 at 6:32 PM  
Blogger geniusdaily said...

renung dengan mata ati,
layakkah kita menghina seseorang??/
adakah kita sudah cukup sempurna??/
adakah kita mksum dari melakukan maksiat???
andai terbit bara kemarahan jangan biarkan ianya dihembus dengan "kegembiraan syaitan"
dengan membiarkan kita terlalai sehingga menggunakan kata-kata nista yang sepatutnya tidak layak bagi seorang insan yang mengaku MUSLIM...........
tugas kita bukan untuk menghukum atau mencerca
tapi kita sepatutnya yang menggunakan apa yang kita ada untuk menghilangkan semua kekurangan yang ada pada saudara kita dari terus
dihina...bangkitlah wahai umat islam

February 11, 2009 at 2:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home